Harder, Faster, Stronger

Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Städjan by Day: Summer Edition

Av Simon Hedlund - 23 juni 2009 21:34

städjan

Jorå, så att... Dit upp ska jag. Ovanför molnen. Inget konstigt med det.


bäck

Kom till en bäck. Kunde inte gå runt den. Kunde inte gå under den.


bäck2

Kunde gå runt den. Och över den. Därborta.


bom?

Jag stannade vid en höjd och blev lite fundersam.


ja, en bom

- Har inte jag bommat här? Jo, det har jag.


3 km

3 km. Jo, jag tackar, jag.


Fortfarande lite svårt att se toppen. Rutinerad som jag är så vet jag ju att det bara är att springa uppåt till man springer neråt. Då är man ju på toppen. Schwing!


Vart tog vägen vägen? Är jag ute på en åker och åker? Tomten står på tomten. Han hörde stegen från stegen.


Det var brant ett tag.


Enrummare på Städjan natureservat. Ett rum, inget kök. El och värme ingår ej i hyran. Vatten hämtas ur en källa 4 km från bostaden. Toalett är ett närmare 250 (?) kvadratkilometer naturreservat. Beläget cirka 200 meter från Städjans topp (1131 möh)


toppen

Uppe vid toppen.


sällskap

Hade som vanligt sällskap av ett pack renar. När ska de fatta att de inte är välkomna här? Kan de inte bara åka hem till sitt eget jävla land? Inte komma hit och ta våra jobba och hålla  på och jävlas? Jävla ligister. De borde vara dödsstraff på de här jävlarna.

 
 
kungen

kungen

23 juni 2009 22:54

Ser fint ut det där monkey! Men hur blev det med mördarpasset??? ;)

http://sajmoen.bloggagratis.se/2009/04/30/1631225-

 
Ingen bild

sajmoen

24 juni 2009 01:05

det var det som tog 3 timmar, dock reviderat eftersom jag sket att gå upp på molnet utan drog direkt från nipparkeringen till städjan. Annars hade jag nog fortfarande varit ute...

 
Ingen bild

Kungen

24 juni 2009 13:40

Vem är fake-kungen? Jag är riktiga Kungen!!!
CL

 
gorARN

gorARN

24 juni 2009 14:38

Fina bilder, tyckte mig även se att igelkottsfrillan har lagt sig for real nu. Synd. Dags att raka igen?

http://www.goranwinblad.wordpress.com

 
Ingen bild

Expertpanelen Sunken

24 juni 2009 18:20

Kung inlägg. Ettan verkar intressant;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simon Hedlund - 10 oktober 2010 17:34

Efter ett ganska långt beslutstagande som pågått egentligen i några månader väljer jag att avsluta mitt bloggande här på bloggplatsen.se. Det funkar inte längre för mig att ha min blogg som annonsplats. Därför byter jag. Men räds icke. Bloggen k...

Av Simon Hedlund - 8 oktober 2010 01:00

Det här jävla bloggforumet är tamejfan helt otroligt. Det är som att de har böjt sig framåt med en stor jävla vägskylt riktat på röven där det står; "Parkering Reklamplats!".   Det är så satans jävla mycket annonser så jag blir galen. Nu har de n...

Av Simon Hedlund - 5 oktober 2010 17:56

Inte mycket kvar av denna säsong. Helt ärligt kan jag säga att det är jävligt skönt. För min del har det knappast varit en drömsäsong. Lyckligtvis är det bara 25-manna kvar som jag tänker springa, vilket i och för sig är kul då kavlarna ändå har vari...

Av Simon Hedlund - 4 oktober 2010 12:33

Morgonens tänkta styrkepass fick ställas in då jag legat hela natten och hostat upp min egen insida. Det är snudd på att jag är in&utvänd nu. Har hostat lite till och från ända sedan jag var sjuk innan Stockholm Halvmarathon så jo, det börjar bli lit...

Ovido - Quiz & Flashcards