Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Simon Hedlund - 28 juni 2009 20:02

Cykelpass avklarat. Och vilket cykelpass det var sen! 45 km njutning i wunderschönt sommarväder. Pedalerna sjöng för mig medan styret blänkte i solskenet. Det var inte kort efter att jag startat som jag insåg att det här var fan livet. Dock efter ett par kilometer insåg jag också att den fina cykelturen höll på att förstöras av skavsår i ljumsken, så jag stannade till vid en skogsdunge och ryckte av mig kalsongerna. Stod kvar ett tag och kände friheten i att ha vinden fläkta på sitt könsorgan. Hell yeah!


Efter ytterligare några trampade kilometer och efter några mosade ormar på vägen (lycka) blev det paus vid KOLF-stugan för att skriva ut lite kartor till kommande träningar. En paus som jag senare kom att ångra när jag återigen skulle bestiga cykeln med lår som nästan var bortdomnade av mjölksyra.

Var igång igen efter några kilometer och kunde lägga in en fin liten spurt sista biten hem.


Det här gör jag om!

Av Simon Hedlund - 28 juni 2009 14:38

Idag bär det av på cykeln på en ungefär 5 mil lång runda. Det här har jag längtat efter.



Ovido - Quiz & Flashcards