Harder, Faster, Stronger

Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Jag vill bara se bra ut naken

Av Simon Hedlund - 23 juni 2009 20:14

Tillbaka från Idre. Och vad kan jag säga mer än att nu har jag verkligen gjort Idre. Det finns inte så mycket kvar. Det märkte jag när jag sprang Idre Fjäll-OL och påväg till trean upptäckte att det fan inte var roligt. Jag har haft samma sträcka, sprungit i samma stråk, haft samma kontrollpunkter och varit lika jävla förbannad på att det aldrig är SportIdent varenda jävla gång så nu har jag bestämt att det får vara nog. Det blir inget mer Idre nu. Har ju ändå varit där fem år i rad nu. Sommar och vinter.


Inom kort kommer ni få njuta av ett bildspel där jag likt min nya idol, Jon Tvedt, kör lite uppförslöpning i form av bestigning av Städjan. Mer om det när jag fått in bilderna.

Har iallafall kommit igång lite med träningen. Körde ett distanspass varje dag i Idre á la två timmar och ett som blev så långt som tre timmar. Gött var det. Fler såna pass ska köras i sommar.


I övrigt kunde jag inte undgå känslan av att det inte alls är så jävla roligt att orientera och tävla på Fjäll-OL:en. Därför är sommarens enda mål att se bra ut naken.


Inleder kvällen med en chipspåse och cola i glasflaska. Motivationskälla blir Rocky I. Stämningshöjare blir den här:


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simon Hedlund - 10 oktober 2010 17:34

Efter ett ganska långt beslutstagande som pågått egentligen i några månader väljer jag att avsluta mitt bloggande här på bloggplatsen.se. Det funkar inte längre för mig att ha min blogg som annonsplats. Därför byter jag. Men räds icke. Bloggen k...

Av Simon Hedlund - 8 oktober 2010 01:00

Det här jävla bloggforumet är tamejfan helt otroligt. Det är som att de har böjt sig framåt med en stor jävla vägskylt riktat på röven där det står; "Parkering Reklamplats!".   Det är så satans jävla mycket annonser så jag blir galen. Nu har de n...

Av Simon Hedlund - 5 oktober 2010 17:56

Inte mycket kvar av denna säsong. Helt ärligt kan jag säga att det är jävligt skönt. För min del har det knappast varit en drömsäsong. Lyckligtvis är det bara 25-manna kvar som jag tänker springa, vilket i och för sig är kul då kavlarna ändå har vari...

Av Simon Hedlund - 4 oktober 2010 12:33

Morgonens tänkta styrkepass fick ställas in då jag legat hela natten och hostat upp min egen insida. Det är snudd på att jag är in&utvänd nu. Har hostat lite till och från ända sedan jag var sjuk innan Stockholm Halvmarathon så jo, det börjar bli lit...

Ovido - Quiz & Flashcards