Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg under februari 2009

Av Simon Hedlund - 20 februari 2009 22:12

Simon:

- Hej, kan ni skicka några semlor?


Bivur:

- Ursäkta?


Simon:

- Semlor? De där runda bakelserna med mandelmassa.


Bivur:

- Vem är det jag talar med?


Simon:

- Skitkul hörrudu, Simon Hedlund. Ni sponsrar mig med semlor.


Bivur:

- Det har jag ingen kännedom om...


Simon:

- Skämtar du med mig?


Bivur:

- Jag är tyvärr rädd att jag inte gör det.


Simon:

- Det här kommer du få ångra din jävel!


Bivur:

- Jag tror du har ringt fel nummer...


Simon:

- Kolla bakom dig, ditt lilla as!


Bivur:

- Vad i.... *ghurrghll*


Simon:

- HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA!!! VAD SA DU NU DÅ?! VA?! VA?!! DEN DÄR SÅG DU INTE KOMMA, ELLER HUR?! 



Av Simon Hedlund - 20 februari 2009 12:36

Fixade gratis semlor. Inget konstigt med det. Åtta stycken. Smakade bra. Det gjorde det verkligen.


(Detta inlägg finansieras av Bivur Konditori i Köping)

Av Simon Hedlund - 19 februari 2009 20:20

Den är här! Runner's World.


Nu jävlar ska det mysas.

Av Simon Hedlund - 18 februari 2009 12:22

Träffade Bonde-Magnus med fru. Inget speciellt. Fikade lite hos dem bara.

Nu ska jag käka sen ska jag till biblioteket där jag ska göra ett reportage om någon utställning med souvenirer från hela världen. Kameran är med. Pennan också.

Av Simon Hedlund - 17 februari 2009 21:21

Det är inte för inte det kallas natt-orientering. Med betoning på natt. Fyfan. Såhär kallt har det aldrig varit. Temperaturmässigt, jovisst, men nu snackar jag överlag. Vanligtvis är det kallt i början och sen värms man upp och sen duschar man. Nu var det tamejfan jävlarimig kallt. Det var kallt i början och sen blev man blöt av svett och snö som smälte mot kroppen sen kunde kroppen inte alstra mer värme och fukten blev is. Det var skönt då att gå i mål och sätta sig i en kall bil och vänta i den i en kvart innan man kunde hoppa in i en dusch och tina sina förfrusna lemmar. Hur gick orienteringen då? Jodå, som natt-orientering går. Bom på första och sen smooth-sailing tills man bommar igen. Och igen. Och sen gör man fel vägval. Kanske bommar lite. Ramlar. Jens. Lapidus. Ackusativobjekt. 

Av Simon Hedlund - 17 februari 2009 12:04

Gjorde en enkät på stan nyss. Det är intressant hur fientliga människor kan vara. Till en hann jag bara säga att jag kom från Bärsingen och han mer eller mindre bad mig att dra åt helvete. Därefter markerade jag bara småbarnsföräldrar. Trevliga människor. Men inte fan vill de vara med i tidningen.

Funderar på att sticka hem och käka lunch snart. Hinner jag en semla på vägen? Jag tror fan jag gör det.

Av Simon Hedlund - 16 februari 2009 21:09

Ovido - Quiz & Flashcards