Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Simon Hedlund - 24 februari 2009 19:46

När alla tv-kanaler har reklampaus SAMTIDIGT. Var finns logiken i det? VAR FAN FINNS LOGIKEN I DET?!

Av Simon Hedlund - 24 februari 2009 12:51

sommaräng

 Skulle inte sitta helt fel med säsong nu. Tänk er att få trycka benen till stumhet på den här ängen. Priceless.


spik på

 Finns inget bättre än att efter perfekt spikad kontroll älga på i en djup mosse med knähög skvattram tills blodet sprutar ur öronen.



mosslöpning

 Fastän orientering ibland kan vara ett jävla påhitt.


Av Simon Hedlund - 24 februari 2009 11:53

Jag var nyss ute och slängde pengar i sjön. Först var jag tvungen att borra hål i isen innan jag kunde slänga i pengarna men nog fan slängde jag i dem. Med andra ord; jag tog nyss en körlektion. Vilket gigantiskt slöseri med pengar och tid.

Men det var väl rätt skönt att få ett kvitto på vad man behövde göra mer. Fotarbete och rattning. Vad rattning har för betydelse för någonting kan jag inte sätta fingret på. Skitsamma.

Det var en äcklig liten bil iallafall. Man märkte fan knappt när man gasade. Den var allmänt äcklig på alla sätt och vis. Tacka vet jag Forrden.

Blev förföljd av polisen ett tag också. Men tack vare min list skakade jag av mig de jävlarna.

Ovido - Quiz & Flashcards