Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Simon Hedlund - 6 februari 2009 16:54

Det är inte Chill än. Först ska det städas, vilket jag har kommit halvvägs igenom, sedan skall det handlas mat inför helgen och andra förnödenheter såsom godis, läsk, godis, kakor och annat som tar en genom helgen. Godis till exempel.

Sedan måste jag ta mig igenom några matteuppgifter. Har ett snyggt flyt nu vad gäller plugg. Satte VG på fysikprovet trots att jag inte hade en aning om vad jag höll på med på de två sista uppgifterna som tillsammans kostade mig sju poäng. Bittert. Men nöjd trots allt. Ska skriva en krönika också som svenskauppgift. Det kanske inte blir så mycket chill som jag trodde.

Nu ska jag handla. Köket är obarmhärtigt tomt.


KAFFE!

Kaffe är gott!

Av Simon Hedlund - 6 februari 2009 11:04

Kollar igenom bloggen och de senaste inläggen är ju jävligt informativa. Lite sporadiskt kommenterande om vardagen. Kan inte vara kul att läsa.

Sitter här nu på världens snyggaste sovmorgon. 12.05 börjar skolan. Inte så pjåkigt det inte. Käkade frukost för en halvtimme sedan och ska käka lunch snart. Livin' the dream. Två sketna lektioner i skolan sen är man fri igen. Träningsmöjligheterna öppnar sig. Trots det är det vilodag idag. Funderar på en 500 grammare potatisgratäng med kött ikväll. Oslagbart. Det är iallafall Chill i Viken och det kan man inte klaga på. Får se hur träningen ter sig i helgen. Just nu ser det ut som så att det blir MAF-test imorgon, om det ihängande snöandet ger upp, och distans på söndag. Blir nog en runda i Norrsätraskogen. Nu när det är så jävla mycket snö borde det vara relativt fint att springa där. Skulle sitta fint med säsong nu.    

Ovido - Quiz & Flashcards