Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Simon Hedlund - 22 februari 2009 20:12

När man kommer hem efter ett träningspass med vetskapen om att man inte behöver göra någonting alls mer. Man har gjort sitt för dagen. Man tar en lång, lång dusch. Man bränner huden. Kokar den till röd nyans.

Sen tar man på sig myskläder. En sunkig t-shirt med eller utan byxor. Utan för bekvämlighetens skull om man har golvvärme. Annars de tjockaste jävla mjukisbrallorna man har plus långkalsonger. Sen så tar man sig en kopp kaffe och lite tårta. Man hittar några kakor i frysen. Tar en kopp till. Man sitter vid datorn och teven är på i bakgrunden. Tar sig en titt på Lång-SM kartan och drömmer sig bort till barmark och icke-heltäckande klädsel. Skriver träningsdagbok, spelar Halo. Man har ingenting att göra mer idag.


HELVETE! SATANS JÄVLA SKIT! JAG HAR INTE SKICKAT IN 40 ENGELSKA GLOSOR MED ÖVERSÄTTNING OCH ENGELSKA SYNONYMER. INSATTA I MENINGAR!

SATANS HELVETES JÄVLA SKIT!


Äsch. Det får vänta tills imorgon. Det är ju för fan lov.

Av Simon Hedlund - 22 februari 2009 16:40

Det var min farbror som gifte sig igår. Kul för han. Men jag vet inte om jag är så förtjust i att sitta i ett hörn och glo på folk jag aldrig träffat förr som super sig fulla. Utan mig!

Höjdpunkten under gårdagen måste väl varit när bröllopsparet skulle kyssas och prästen sa; "den där var dålig, den får ni ta om."

Om det var planerat eller ej lämnar jag osagt.

Eftersom jag kom hem mitt i natten så blev det sovmorgon till halv ett. Därefter har jag spelat Halo fram till nu. Ska väl ut och träna nu. Hur fan jag nu ska orka med det. Lite kaffe borde göra susen. Fick hem lite bröllopstårta också. Breakfast for champions.


Ovido - Quiz & Flashcards