Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Simon Hedlund - 12 februari 2009 22:39

Sitter och skriver på en låtsaskrönika som svenskauppgift. Handlar om Ögonblick. Intressant tema. Förhoppningsvis är det sånt här jag väljer som yrke sen. Just nu ser det ut som Journalisthögskolan i Göteborg. Får se. Jag hinner ändra mig tusen gånger innan något ska hända. Publicerar väl krönikan här sen om den blir bra. Jag är lite tveksam ändå, det känns som om det är något som fattas. Jag ska kontemplera över det under en god natts sömn. Then it will blow the swänskaleraräs mind!


God natt

Av Simon Hedlund - 12 februari 2009 18:20

Fint med intervaller. Skönt att få lite fart i kroppen. Men blev påmind om den dåliga intervallformen eftersom de senaste månadernas träning varit mest inriktad på distans. Men om någon vecka drar det igång igen. Då byter jag ut ett distanspass mot ett intervallpass. Självklart 4x4. Kan man ens köra några andra intervaller?

Av Simon Hedlund - 12 februari 2009 13:38

Intervaller nu. Ska springa fort som fan. Smärtgränsen, den skiter jag i!

Ovido - Quiz & Flashcards