Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Simon Hedlund - 24 januari 2009 19:44

Dagens träningspass avverkades i Scheeleskolans hormoniserade gympasal ovanför stora hallen. Vilket sunkigt ställe. Träningen hette MAQ med cirkelträning och det tog minst en timme för mig att samla ihop allt material och hämta hävstång och vikter från skolans ryssgym. Efter det kunde jag i alla fall träna tills städpersonalen kom och föste ut mig för att de skulle städa. Ingen skada skedd. Jag hann träna klart.

Så nu vet jag att jag kan köra styrka i Köping på loven. Bra det. Imorgon ska jag kolla in cykelmöjligheterna. Hittills ser det inte bra ut så ett pass på Odenvalla t.o.r är inte omöjligt. Men hoppas på alternativträningsmöjligheter.

Något som definitivt inte finns i Köping är oproblematiskt trådlöst internet. Alltid lika kul att i tid och otid springa uppför trappan för att kolla om routern lever. Det är träning det också.  

Ovido - Quiz & Flashcards