Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Simon Hedlund - 26 januari 2009 21:43

Konversation mellan Gud och Simon Hedlund:


Gud:

- Simon Hedlund, aldrig har det hänt att du har bett. Vadan detta?


SH:

- Ville bara snacka lite, reda ut några saker.


Gud:

- Tala till mig, min son.


SH:

- För det första tycker jag att du kan ta din jävla religion och stoppa upp den där solen inte skiner. Samma med Carola, ta bort henne för helvete!

Sen tycker jag att du ska skärpa dig, du ska inte hålla på och skicka en massa sjukdomar ner till folk som inte förtjänar det. Jag snackar inte om HIV och cancer och sånt tjafs nu, men ta för fan bort mitt jävla halsont. Vad fan har jag gjort dig?! Jag tror ju inte ens på dig!


Gud:

- Herrens vägar äro outgru...


SH:

- Håll käften! Här är det jag som talar. Nu tar du bort de här jävla skitbakterierna innan jag kommer upp och spöar skiten ur dig och din son.


Gud:

- Du skall icke..!


SH:

- Sa jag inte åt dig att hålla käften? Nu tänker jag gå och lägga mig och när jag vaknar så ska fan de här jävla bakterierna vara borta, ditt lilla svin. Nu är det fan dags att du klipper dig och skaffar ett jobb. Samma med din son. Egentligen är det synd om honom. Det är ju inte hans fel att du knullade snett med Maria.


Gud:

- (Tystnad)


SH:

- Förresten, här har du ett nytt budord; Fuck Off!

Av Simon Hedlund - 26 januari 2009 18:03

Vaknade med halsont idag. Trodde det var milt och att det skulle lägga sig under dagen så jag gick till skolan. Nu sitter jag hemma igen med hela världens jävla huskurer. Ska fan inte bli sjukare. Ska bli frisk. Helvetes jävla skit. Allt var bra igår till jag skulle gå och lägga mig. Somnade inte förrän efter 2. Jävla horhelvete. Ännu en anledning på den oändliga listan över argument att hata livet. Jävla skit. Nu ska jag bryta ihop ett tag. Jag gör som Göran och sätter Thåströms - Fan Fan Fan på repeat. Lite honungste på det. Sen ska dessa jävla bakterier förkastas till helvetets djupaste avgrund där de kom ifrån.

Ovido - Quiz & Flashcards