Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Simon Hedlund - 15 januari 2009 16:28

Nice

Tryckte på till fina toner från spellistan "Tagga" på iPoden och lite Joey och Friends på TV.

Cykelpass

Vrider upp motståndet en aning.

Cykelpass

Ställde mig upp och köttade i reklampauserna. Jävligt tungt. Jävligt fint.

Dricka vatten

Efter ungefär en timmes cykling var man redigt trött och återställde vätskebalansen under vattenkranen.


Av Simon Hedlund - 15 januari 2009 13:56

Medans övriga OLGYister ska springa asfalt på 7,5 km snabbdistansrunda har jag tagit mitt förnuft till fånga om att springa överhuvudtaget och att bara köra löpning i en månad. Dagen bjuder därför på ett alternativpass i form av cykel där jag ska döda benen i en timme. Hjälpryttare är Göran "Pellizotti" Winblad som harar med sina 4x4-intervaller. Racet avgörs inomhus på testcykel och kanske, kanske kan man kolla på TV samtidigt. Det vore ju att kombinera två underbara saker. Träna och TV.

Självklart laddar jag upp med lite Lance.

Ovido - Quiz & Flashcards