Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Simon Hedlund - 4 januari 2009 13:03

Fint pass idag. -20 grader, solsken. Snö. Vykort. På väg tillbaka stannar jag och Kungen och kollar på en snubbe som sladdar på en frusen sjö.

Gårdagen bjöd på 4x4 intervaller och nya skridskor. Inser nu att jag inte gjort något annat än springa sedan jag var i Idre och det kanske är det som är anledningen till att jag har så ont i vristerna. Ska väl hoppa upp på cykeln när jag kommer upp till Viken igen så det kanske kan försvinna. Efter 2 veckor börjar man i alla fall komma in i ett missbruk. Jag är nu beroende av träning, kaffe, julmust och diverse kakor och bakelser. Det är inte bra. Hur fan ska jag klara mig i Viken nu egentligen? Jag får med mig lite kakor, bakelser och bullar men det kommer ta slut första helgen. Sen då? Snacka om abstinensbesvär då. Hujedamej. Det blir bara kaffe och träning efter det. Fast det kan man ju leva på.   

Ovido - Quiz & Flashcards