Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Simon Hedlund - 7 januari 2009 22:01

Tillbaka till det normala. Idag var jag produktiv. Jag gick till skolan. Det var en sorts väckarklocka. Jag somnade nästan på matten. Upptäcker ni ironin? Annat än att överleva hårt arbete och ångest så bestämde jag mig för att koppla av the old fashioned way. Det blev en iskall cykeltur till Parkbadet för att avnjuta ett avslappnande bubbelbad och sauna. Självklart gavs det tid till plask och lek. Men jag åkte även dit med ett uppdrag. En undersökning om ni så vill. Undersökningen ägde mest rum i bubbelpoolen men även grottan och vågbassängen fick sig ett besök. Jag vet inte vad jag ska säga. Har inte kommit till någon slutsats än. Kanske inte kommer.

Annars var väl dagen ganska värdelös. Mörk och kall. Grammisjuryn är ju helt blåsta. Stryk ska de ha. Jag är nog mest arg på dem denna dag.


God Natt

Ovido - Quiz & Flashcards