Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Simon Hedlund - 29 januari 2009 21:04

Här i min egen misär så märkte jag nyss något ganska komiskt. Göran har blivit helt besatt av ordet "nuppa"

Helt utan anledning kan han helt plötsligt bara skrika "NUPPA NUPPA NUPPA!" ut i tomma intet. Vad gör han? Vad är hans syfte? Är det på sköj? Eller är det helt enkelt så att han är tokig? Helt bakom flötet? Det verkar så eftersom han har glömt bort sin systers födelsedag. Nu är han arg på sin mamma för att hon inte ringde och sa åt honom.

Han passar även på att byta ut vissa verb till just "nuppa."

"Kan du nuppa min telefon, Simon?" säger han och så tittar han galet på mig.


Göran

Av Simon Hedlund - 29 januari 2009 19:29

Vet ni vad jag såg när jag var på väg hem från ICA? Plöstligt kom det bara nån jävel springande på cykelbanan mot mig. Det lilla aset SPRANG. Vad är det för jävla idiot?! Träna när inte jag kan träna. Var tvungen att motstå frestelsen att slunga ICA-kassen i ansiktet på mänskan. Men jag motstod. Istället stod jag och analyserade hans löpstil vilket hade många brister. Det var ganska komiskt. Sen insåg jag att han hade missat bussen och sprang efter den som vore han en idiot.

Då blev jag glad.

Ovido - Quiz & Flashcards