Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Simon Hedlund - 22 september 2010 12:59

För er som missat det så kan jag berätta att jag mer eller mindre slutat med orientering. Det känns jävligt ovärt att hålla på med någonting där man bara blir förbannad över att det går skit. Dessutom har jag sen juni haft problem med en fot som jag fortsätter vricka, vricka lite till och vricka lite mer i skogsunderlag. Det börjar dock bli bättre och igår testade jag om den höll på en 25-mannaträning, arrangerad av OK Linné. Jag tänkte att det kanske är bäst att få några kartpass innan det är dags för 25-manna. Det kändes ok. Inte bra. Men ingen akut vrickning, mest bara känningar.


Största nederlaget var dock att bli ifrånorienterad hela tiden. Jag har alltid hävdat att masstart och att bita tag i folks rövskägg varit något av min specialitet. Har tappat otroligt mycket av det i sommar.


Anyways, KKOK har skaffat en kartpärm i vilket jag lagt upp några gamla tävlingar och även gårdagens träning. Om jag fortsätter med orientering så kanske det kommer upp några mer kartor. Men det återstår att se.



Länk till kartpärm.

Ovido - Quiz & Flashcards