Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Simon Hedlund - 6 september 2010 16:14

Att det är valår och dags att rösta känns ganska långt borta för mig. Mest för att jag inte hittat ett parti jag kan identifiera mig med. Eller för att jag inte orkar bry mig. Så jag tänkte att istället för att jag ska hitta ett parti, så får ett parti hitta mig. Nedan beskrivs de hjärtefrågor jag brinner för:


MILJÖ: Mer bensin. Mer växthuseffekt. Det ska vara söderhavsvärme i Sverige.


SKOG & JORDBRUK: All röjning på fina skogsmarker förbjuds.


JÄMSTÄLLDHET: Nej. Kvinnor kan hålla sig i köket.


JOBB: Folk har det.


ÖVRIGT: Fri abort till 15 års ålder. Körkortsindrag på gamla människor och fri hastighet på vägarna. Tjockisar och övrigt ohälsosamma människor arkubuseras. Dödsstraff införs. Två timmars idrott (riktig idrott = konditionsträning) varje dag i skolan. All religion förbjuds. Diktatur.


I bästa möjliga mån, så politiskt inkorrekt som möjligt.



Ovido - Quiz & Flashcards