Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg under november 2009

Av Simon Hedlund - 5 november 2009 18:46

GHA! Projektarbetets sista kvälls cravings är rostisar med Nutella. Jordnötssmör vore inte fel det heller.


*lägger till på listan*

Av Simon Hedlund - 4 november 2009 23:23

  • Våffelsmet
  • Kaffe
  • Sylt
  • Chips
  • Dip
  • Cola
  • Öl
  • Delicatobollar
  • Vaniljmunkar
  • Lösgodis
  • Marabou
  • Kakao
  • Grahamskex med choklad
  • Smör
  • Ägg
  • Majsmjöl
  • Blockchoklad
  • Vaniljextrakt

Frågor på det?


Av Simon Hedlund - 3 november 2009 23:33

Hetsiga dagar här i Sandviken. Börjar komma upp i varv. Men tillvaron förblir ändå rätt slapp. Har några saker som skall skrivas som jag måste ta tag. Utvärdering av träningssäsong 2009 bland annat.

Årets första HB-match spelades dessutom ikväll. Det gick inte så bra. Övertaggade pubertala pojkspolingar var vi hela högen. Spelade som 12-åringar. Jag själv spelade som 10-åring. Här måste det ske en ändring.


Helgen tillbringas i Sandviken. Jag inleder att på fredagkvällen, efter avslutat projektarbete, öppna en Staropramen som stått och väntat på mig i kylskåpet i tre veckor. Jag är törstig helt enkelt. Därefter följer förhoppningsvis en kväll som kommer få tabberaset i Katthult att likna en liten fis i en snöstorm. Fast med fika såklart.

Av Simon Hedlund - 2 november 2009 22:48

Dagen gick fort. Det var skönt att komma tillbaka. Har dock en del att göra så vidare bloggande får vänta. Tills imorgon.


Och på det Kent - Vi kan väl vänta tills imorgon

 


Av Simon Hedlund - 1 november 2009 11:47

Första dagen i november. Sista på höstlovet. Och jag har fan inte åstadkommit någonting. Det känns bra. Ett lov är ju ändå ett lov.

Idag återvänder jag till Sandviken. Med siktet inställt på tisdag kväll. Då blir det HB-match mot Järnettorna. Oslipade skridskor och ispremiär. Vi får se hur det går. Kul som fan kommer det bli iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards