Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Simon Hedlund - 28 november 2009 18:48

Sitter just nu i ett garage stort som fan, utsmyckat med all världens julanda. Det är nämligen Julmarknad här i morgon och det ser ut som att dear Mr Santa har spytt över hela stället. Mitt uppdrag: Vakta stället, med livet som insats/sova här. Jag tog med mig datorn för jag tänkte dra igång en film eller något, för inte fan orkar jag sitta och läsa! Hittade ett trådlöst nätverk som jag snyltar på vilket förgyllde det hela avsevärt.


PS.

Väldigt farligt att lämna mig här med all denna julefika och julegodis. Väldigt farligt. Att dessutom ge mig tillåtelse att ta "en cola eller något om jag skulle vilja" är otroligt grönt. Ett riktigt rookiemistake.

DS.

Av Simon Hedlund - 28 november 2009 17:23

Beger mig strax iväg till Folkets Hus garage för övernattning. Väl där hade jag tänkt försöka göra en helkväll med John Grisham som en del av oss ska läsa i svenskan. Kan ju blir hur kul som helst det här... 

Ovido - Quiz & Flashcards