Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Simon Hedlund - 27 november 2009 23:34

Jag tar fram recept ur Felix receptskrin och letar reda på något med vardagslyx. Sedan blir det tacos till mat varpå jag hälsar mig själv välkommen. Långt från flamberat, men ändå gott. Till det öppnar jag en Mariestads och mumsar sakta på en Bierbanger, medan jag intalar mig själv att "efter regn kommer solsken."

 

 

Av Simon Hedlund - 27 november 2009 18:10

Det blir ingen hemresa för mig i helgen. Istället blir jag kvar här i Sandviken. Hittade en godtaglig ursäkt. Eller ja. Jag hittade en ursäkt. Eller den hittade nog mer mig. Jag ska sitta nattvakt i ett garage på Folkets Hus i samband med någon julmarknad.


Å ja ba': Ja tar't!


Kan ju bli mysigt. Eller?

Ovido - Quiz & Flashcards