Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Simon Hedlund - 23 november 2009 23:23

Förbereder mig för att kasta mig in i det jag har kommit att kalla Afvgrundssömnen. Väl inne i den går det inte att vakna på ett bra tag. Hur mycket alarm som än ställs. Känner att den är på gång igen efter några nätter enligt normen godkänd sömn. Eller ja. Enligt normen godkända uppstigningstider.


Får väl se om jag vaknar imorgon. Isåfall blir det distanspass of fury på Rönnåsen!

Psyche!

Av Simon Hedlund - 23 november 2009 10:47

Hade fullt upp i helgen och orkade inte blogga. Istället körde jag Sandviken 2-kvällars, startat på fredagen med några klasskompisar hemma hos mig för att sedan fortsätta på Steeltown och sedan Kharma. Blev dock en tidig kväll för mig som inte var så snygg mot slutet.

Efter ett återställningspass i Norrsätraskogen på lördagen fortsatte festandet med fina killar söderifrån på kvällen.

Söndag bjöd också på bakispass.


Är nu inkastad direkt i verkligheten igen.

Ovido - Quiz & Flashcards