Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Simon Hedlund - 18 februari 2010 21:49

Efter en natt, mer eller mindre vridande i smärtor i en soffa någonstans, inväntande en hockeymatch i nattens mörka, kalla omsvep (och jag som hatar hockey), fick jag lov att besegra sömnen i en kamp som varade i ett antal minuter innan jag till slut fick gå upp och sätta på kaffebryggaren. En full termos senare begav det sig till Dalarna Sports Academy, för information och öppet hus för oss sistaårsgymnasister.

Vad det verkar så såg det ut som ett snyggt koncept. Avrundning på dagen med en KO-sprint. Riktigt pure. Gjorde ett kasst kval med dåliga vägval och en bra semi, där jag bet tag i rövskägget på Pelle Engstrand och var strax efter i mål. Finalen var en annan historia, då jag fick se mig besegrad efter lite gambling runt ett hus.


Tre semlor, en liter Oboy och 10 koppar kaffe tidigare mådde jag bra i magen också.


Det gör jag inte nu.

Ovido - Quiz & Flashcards