Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Simon Hedlund - 28 januari 2010 23:08

'Nuff Said!

Av Simon Hedlund - 28 januari 2010 21:42

Yes, drog igenom sex stycken. Även fast blodet rann ur näsan från fjärde och mjölksyran sprutade ut genom öronen och formen var allt annat än god.


Försökte efterlikna någon sorts Pose Method i löpningen som jag testar lite nu och fastnade för i december. Därför satte jag fast tape-bitar på höftled, knäled och fotled för att senare undersöka på film hur det såg ut så att jag kan förbättra det. Det lilla jag såg i hallen var ett alldeles för bakåtlutat steg. Får se sen när jag hinner analysera mera.  

Av Simon Hedlund - 28 januari 2010 13:13

Efter ett mindre uppehåll på några veckor med milda temperaturer (...) och obefintlig nederbörd har det plötsligt bestämts att vädret skall ta igen allt det missat under den tiden. Vem bestämde det egentligen? Jag måste ha missat det mötet.


Tur då att dagens intervaller bedrivs inomhus på bana i Falun. Det var två veckor sedan sist och jag erinrar mig svagt om att jag hade ont i vaderna hela helgen efter det. Ska bli skönt att få det igen.


På programmet står det 1200 metersintervaller med kartminne. Jag kör dock bara intervallerna. Jag skall köra sex (6) stycken. Om jag inte gör det får ni slå mig. Hårt.

Ovido - Quiz & Flashcards