Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Simon Hedlund - 3 januari 2010 20:59

Varför åka till the land of opportunity när the land of opportunity kan komma till dig?

Dagen inleddes med långpass, men det hör inte hit. Det står bara med så att du kan konstatera att jag är hårdare än du. Just det! DU!


Anyway, efter sprunget pass var jag återigen tillbaka i hemmet och fyndade ett efterlämnat paket med chocolatechip cookies som jag genast satte tänderna i. Great success, tänkte jag.


När väl den stundande måltidstimman närmade sig och matmysteriet inte avvecklade sig självt, var jag tvungen att ta tag i saken och helt enkelt göra maten själv. I frysen hittade jag fyra hamburgare som fick utgöra stommen i måltiden. Till det snittade jag upp bröd från vanliga rostisar och friterade lite pommes frites. Även kallade "fries".

När maten var klar rappade jag BicMac-låten i min ensamhet.



Nu ska jag äta Donuts och kolla på Star Wars.


Star Wars.


Fyfan vad bra.


Oh say, can you see

by the dawn's early light...

Ovido - Quiz & Flashcards