Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Simon Hedlund - 26 januari 2010 17:26

Det är dags att visa både kroppen och byggarna på gymmet vem det är som bestämmer. Drar dit nu och kör lite intervaller på löpband. Självklart i utbildande syfte. Folk som går på gym är ju helt dumma i huvudet egentligen. Jag tror detta är tredje eller fjärde gången som jag går till ett gym. Ingen av gångerna har varit något att skryta om i träningsdagboken. Får se om intervaller på löpband blir det...

Tillbaka till det här att alla som går på gym är helt dumma i huvudet. Hur kan man medveted utsätta sig för att stå och trängas i en svettig liten lokal med helt främmande människor med samma bajsnödiga behov att gå ned i vikt eller bygga inför beach '10? Vafan, ut och spring med er. Få lite frisk luft. Så ska ni se att man fan kan se bra ut naken ändå. Hade tänkt visa dem det nu. Vrider upp löpbandet på hög hastighet och ger de jävlarna ett och ett annat att tänka på.


Jag tar INTE på mig orienteringströjan. Just nu skäms jag för sporten. Anledningar ska jag ge er när jag gjort mer research men det är åt helvete. ÅT HELVETE!

Ovido - Quiz & Flashcards