Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Simon Hedlund - 15 januari 2010 23:33

Planerade inhandlingen till en english breakfast när jag var iväg och handlade ikväll. Det hela ledde till någon liten marmeladburk att bre på mackan imorgon. Mackan existerar dock inte än. Den bakas imorgon. På Marangoní. Det bär därför av på morgonjogg/jakt klockan 08.00, sedan frukost och uppladdning inför ett distanspass på skidorna innan det åter är hemfärd och vila inför herrarnas 15K och Martin Johansson. Efter det tar jag en liten Primal-sväng i Norrsätraskogarna, med pannlampan som enda vän. Måhända slaktar jag ett rådjur på vägen och grillar det ovan öppen eld. Men allra troligast tar jag nog fram laxen och rör ihop lite avocado till det. 


No pain!

Av Simon Hedlund - 15 januari 2010 16:08

Om det inte vore för det snötäcke som just nu dränkt vårt land, skulle jag inte ha något emot att ta mig ut på en Primal Walk. Men eftersom att ett snötäcke just nu dränker vårt land, så får jag nöja mig med att cykla i Bodegan och trycka där. Efteråt kanske det blir lite Rocky-training. Finns inget bättre.


rockyworkout.jpg image by Fantom05

Ovido - Quiz & Flashcards