Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Simon Hedlund - 27 april 2009 20:22

Tillbaka i skolan efter en helgs tävlande. Inget kommer ordas om det här på bloggen då jag inte ens på söndagen lärde mig att avstå från bärsen som stod uppradade på långbord vid starten, utan också tog mig några jävlar mer än dagen innan.


Bara för att skolveckan är nedkortad så har man såklart lagt in mycket att göra på de dagar som återstår. Till exempel; nationella i engelska imorgon och matte D-prov på onsdag.

Engelskan är jag inte ett dugg orolig för. Men matten. Herregud, matten. Jag har suttit och hårdpluggat sen förra torsdagen och lyckats banka in alla regler men misstagen är fortfarande alltför många. Lyckligtvis har jag två kvällar till på mig. Från och med nu.

Bloggen får vänta. Men jag kan ju ge er en liten preview om vad som komma skall. Ett mycket bittert inlägg om skrikande barn på kollektiva transportmedel. En återkommande favorit.


På återseende.

Ovido - Quiz & Flashcards