Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Simon Hedlund - 22 april 2009 16:46

Vaknade 06.45 imorse och tänkte; "jaså, det är en sån dag i dag" när huvudet värkte som vore det en liten tomte som satt därinne och dansade till mindre ljuv musik av Basshunter.

Istället för att gå upp och ta mig till styrkan bestämde jag mig för att hoppa över den och satsa på skolstarten kl. 9.10 Således ställde jag om klockan till 08.00 Trodde jag.

Vid tidpunkten 9.42 vaknade jag av att Enmark skickade ett sms som löd: "Vars fan är du?"

Det visade sig att jag istället hade ställt om klockan till 00.00

När jag väl kommit fram till skolan så visade det sig att jag precis hann till att göra ett oförberett föredrag. Det sög. Men det kunde man ju nästan lista ut.

Resten av tiden har huvudet dunkat ohämningslöst.


Så det blir en vilodag idag. Ändå skönt på något vis.

Ovido - Quiz & Flashcards