Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Simon Hedlund - 25 april 2009 16:06

J-Cupspremiären är avklarad för i år. Banan sträckte sig över höga höjder och obarmhärtiga öppna områden under 9,8 kilometer i absurd värme.

Då jag hade tagit några bärs vid starten mådde jag heller inte så bra.

Döm om min förvåning när jag i PM läser detta:


 


Fan vad gött, tänkte jag. Party! Fast jag måste nog säga att det var lite oväntat att arrangörerna skulle bjuda på bärs. Speciellt på en sådan här varm dag.

Men det var klart jag tog för mig. Gratis är gott. Det blev en bärs. Det blev två bärs. Till slut stod jag där och vinglade efter ett tiotal muggar.

Med återställd vätskebalans och motivationen på topp var det således dags för min start. Och det gick ju som det gick.


Lär av mig barn.


Don't drink and run.

Ovido - Quiz & Flashcards