Harder, Faster, Stronger

Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

Swedish lektion

Av Simon Hedlund - 3 juni 2008 12:55

Sitter på en mycket givande svensklektion. Det står "vad vill ni göra?" på tavlan och en massa förslag på värdelösa alternativ. Jag vill gå hem. Men det står inte på tavlan. Så jag skriver blogg. Det är ju lite svenskarelaterat. Läraren är dessutom inte här. Hon sitter i sal E151 och lyssnar på svenskredovisningar. Det står så. På tavlan.

Senare i eftermiddag har vi kemilektion där jag ska ha mitt föredrag om nervgaser och senapsgas. Läsainnantill.nu. Förhoppninsgvis är det sista kemilektionen i hela mitt liv. Matte/data here I come!

I eftermiddag ska jag ta några få stapplande steg löpning. Sen ska jag köpa en solstol, sätta mig på balkongen, dricka fanta och kanske plugga fysik. Sista provet på torsdag. Sen kan man lägga av med allt. Fyfan vad skönt.

I en perfekt värld skulle jag redan sitta på balkongen i solskenet och tänka på livet. Och kanske blogga om det. I en perfekt värld skulle jag ha en bärbar dator. Sitter och spanar på nåra sidor. Men jag vill inte ha Vista. Tamejfan sämsta jävla systemet i världen. Helt värdelöst.

Nu börjar det bli osammanhängande.


PUSS!

 
 
Ingen bild

Kungen

3 juni 2008 13:16

Haha, grym! :D

 
goran wetrensky

goran wetrensky

3 juni 2008 13:16

så jäävla nice, alldrig mer, alldrig mer kemi JAAAAAAAA! :D:D:D

http://www.goranwinblad.wordpress.com

 
herrmoberg

herrmoberg

3 juni 2008 14:47

Hej! rösta gärna på Sveriges bästa kommunslogan på min blogg

http://herrmoberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simon Hedlund - 10 oktober 2010 17:34

Efter ett ganska långt beslutstagande som pågått egentligen i några månader väljer jag att avsluta mitt bloggande här på bloggplatsen.se. Det funkar inte längre för mig att ha min blogg som annonsplats. Därför byter jag. Men räds icke. Bloggen k...

Av Simon Hedlund - 8 oktober 2010 01:00

Det här jävla bloggforumet är tamejfan helt otroligt. Det är som att de har böjt sig framåt med en stor jävla vägskylt riktat på röven där det står; "Parkering Reklamplats!".   Det är så satans jävla mycket annonser så jag blir galen. Nu har de n...

Av Simon Hedlund - 5 oktober 2010 17:56

Inte mycket kvar av denna säsong. Helt ärligt kan jag säga att det är jävligt skönt. För min del har det knappast varit en drömsäsong. Lyckligtvis är det bara 25-manna kvar som jag tänker springa, vilket i och för sig är kul då kavlarna ändå har vari...

Av Simon Hedlund - 4 oktober 2010 12:33

Morgonens tänkta styrkepass fick ställas in då jag legat hela natten och hostat upp min egen insida. Det är snudd på att jag är in&utvänd nu. Har hostat lite till och från ända sedan jag var sjuk innan Stockholm Halvmarathon så jo, det börjar bli lit...

Ovido - Quiz & Flashcards