Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Simon Hedlund - 29 juni 2008 19:11

Man gläds åt livet ibland. Idag till exempel så har jag inte gjort någonting alls. Typ. Jag vaknade, käkade, chillade, tränade. Angående träningen så blev det ett mycket fint MAQ-träningspass ute i trädgården med solen som sällskap och mina egna tankar. Vilket i sig är tillräckligt för att göra en galen.

Träningen i sig var riktigt jävla nice. Var seg hela dan och pallade ingenting. Så ibland måste man ta till sig vissa metoder som peppar en och får en att vilja träna.

Det gick egentligen åt helvete med det idag. Men efter 2 koppar kaffe så hade jag så mycket överskottsenergi så jag visste inte vad jag skulle göra av det. Därav träningspasset.


Ikväll ska jag kolla på när Spanien sopar planen med tyskjävlarna. They're so screwed! Men först måste jag fixa lite fotball-candy. Arbete ska premieras.


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards