Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Simon Hedlund - 18 juni 2008 16:46

sen kom jag på att det är Sverige-Ryssland ikväll så jag bryr mig ju inte!

Av Simon Hedlund - 18 juni 2008 16:38

Varför i helvete är det Sex and the city från 18 till 23 ikväll på 3:an?

Jag bli så jäääävla förbannad

Av Simon Hedlund - 18 juni 2008 15:33

När jag vaknade klockan 12 imorse insåg jag till min stora fasa att jag inte ville orientera idag. Inte så jävla konstigt när man är hemma i Köping och inte har bil och närmsta skog är ett jävla kalhygge.

Så därför passade jag på att rasta Daccordin i härliga 56 minuters cykling i motvind. Självklart valde jag rundan som fick minst medvind medvetet och självklart hade jag ju planerat att vara rejält seg i benen inför morgondagens Midsommarlopp.

På tal om Midsommarloppet så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Ska jag rygga på Mårten Olsson så länge jag orkar tills blodet sprutar ut ur öronen på mig eller ska jag bara köra själv och sikta på under 30 min på en 8 km bana?  


Livet är fyllt av svåra val...


Ovido - Quiz & Flashcards