Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Simon Hedlund - 3 juli 2009 23:13

Jag har färdats mången mil i jakten på sann lycka. Jag har generat mig. Försatt mig i prekära situationer. Och har väl sällan eller aldrig satt hälsan i det främsta rummet.

Runt Sandviken har jag färdats för att hitta det perfekta caféet. Guds gåva till mänskligheten. Och jag hittade det.


Nu tar jag mig an Köping. På jakt efter sanningen i en stad som Gud glömde. I en stad som betalar TV4 för att hyra I en annan del av Köping-gängets Köpingskylt. I en stad som styrs av pizzerior och hårsalonger.


Mitt uppdrag: Att hitta stans bästa café.


Jag är:


Simon Hedlund - Ordförande i Fikakommissionen.



(PS. Inlägget läses bäst ackompanjerat av Mission Impossible-vinjetten DS.)

Ovido - Quiz & Flashcards