Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Simon Hedlund - 15 augusti 2010 23:38

Nu ser jag fram emot en veckas PURE LIVING innan det återigen blir dags att sätta sig i skolbänken. Imorgon bär det av till Uppsala för att fixa det sista med boendet och se hur det ser ut, skriva in mig på nation, med mera. Efteråt bär det av till Ridefelt för lite fint umgänge och väntan på Bejmer innan det bär iväg till Gävle för upplockning av Jake "the Snake" Enmark. Sedan är det dags för det riktiga PURE LIVING. Träningsläger i vackra Hälsingland, styrt av Tynne. Det blir träning, det blir chill. Det blir nakenbad, det blir grill. Och nej, jag gillar inte att jag från och till, ställer till det med rimm. It makes me want to kill (myself).


...


Fyfan. Jag hatar mig själv för att jag skrev det där. Det går emot allt jag står för. Jag behöver bloggsemester...


FUCK U BILL!

Av Simon Hedlund - 15 augusti 2010 14:52

Vaknade upp till insikten av att det var dags att röra på fläsket. Inte av klampande, trampande familjemedlemmars mentalt terroriserande allsång av celebrerande slag i tidig morgontimma. Som de senaste 19 åren varit något utav en tradition.

Nej, istället vaknade jag upp och fann två träningsvilliga kamrater nära till hands. Det blev en snabb frukost med kaffe och sedan iväg på Odenvalla tur & retur.


Odenvalla.


Frågan är om inte distanspass är den bästa sortens födelsedagsfirande. Följt av fika-marathon. Såklart.

Ovido - Quiz & Flashcards