Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Simon Hedlund - 11 maj 2010 22:11

Även om inte riktigt temperaturerna har klättrar ordentligt, så var i alla fall solen med oss idag. Det hela ledde till grillning; jag, Göran och Enmark. Hittills har vi varit stadiga och grillat varje vecka de senaste fyra veckorna. Variationen från min sida är dock dålig, då jag allt som oftast inte har ork att göra något fancyschmancy. Lyckligtvis är grillning en manssport man inte behöver anstränga sig märkbart till. Allt som behövs är; ÖL, KÖTT, och ELD.


Lite lätt fotbollsspelande mot ettakladdarna på NorthSätra Arena som avslutning på dagen är inte fel det heller.

AFK

Av Simon Hedlund - 11 maj 2010 16:26

Jag glömde bort ett tag att man faktiskt lever två liv. Ett i verkligheten och ett i cyberspace. Har glömt bort det senare den sista tiden.


Vad har ni missat? Nej, inte så mycket. Förra veckan sov jag kanske totalt 8 timmar på hela veckan. Var ett lik i söndags innan jag inkasserade 15 timmar natten till måndag.


Kan träna också, så sjukdomen har bedrivits ut ur min kropp, någotsånär. Det krävdes nästan excorsism men nu är den på reträtt. Dock försvann all form, så sprint-SM kommer gå åt helvete.


Nu kickar vi igång den här skiten! Det är vår, sommar på ingående. Studenttider om en månad och härliga pass i solsken och regn med OLGY. De sista.

Ovido - Quiz & Flashcards