Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Simon Hedlund - 28 april 2010 23:16

Det var exakt en månad sedan på dagen sedan jag fyllde i min träningsdagbok. Ett bra mått på hur mycket jag har att göra egentligen. Så jag har varit produktiv och skrivit post-it lappar med alla saker jag måste göra och satt fast på dööra - istället för att faktiskt göra dem.


Lite vemodigt att nästa träning att fylla i är skitloppet of doom! Jag har nog aldrig varit så arg efter en träning som då. Det var bedrövligt!


Förresten så har går träningen minst lika bra dåligt oavsett om man skriver TDB eller inte. Så funderar på att lägga ned. Det tillför ju inte direkt till någonting just nu i alla fall.


Anyway, Sprint-Simon var framme idag och rastade skorna. Inga konstigheter. 2,5 km. Lättlöpt. Långt till formtoppen. Som vanligt.


Karta.


Här.

Ovido - Quiz & Flashcards