Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Simon Hedlund - 31 oktober 2009 18:06

Inte årets, men träningsårets eller säsongens - kalla det vad ni vill - sista pass blev varken längre eller kortare än 13,37 km. Något som värmde in i själen när jag utanför dörren stängde av Garmin.

När passet började tyckte jag att det kändes konstigt. Det gjorde nämligen inte ont någonstans. Detta gav upphov till en frågeställning huruvida jag körde på ordentligt. För som alla vet, gör det inte ont så gör du fel!

Därför blev passet allt annat än vad jag tidigare hade tänkt, eftersom jag hade tänkt att köra lugnt. Det blev istället moderat och hårt.

Ändock ville det inte göra ont någonstans överhuvudtaget. Så jag körde på i hårt tempo till jag var hemma igen.


Så nu sitter jag här hemma och har inte ont någonstans.


Och känner mig faktiskt lite besviken.

Av Simon Hedlund - 31 oktober 2009 01:13

Rosa Bandet. Har man inte mjölkat ut det ordentlig nu?


*tystnad*

 

*applåder*

 


Om jag funderade på den länge? Nej, inte så värst.

Ovido - Quiz & Flashcards