Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Simon Hedlund - 17 oktober 2009 23:00

Gårdagens säsongsavslutning speglade nog rätt bra min säsong. Lite epic fail och lite hets, men ändå kul på något sadistiskt vis.

Jag bröt efter varvningen. Redan till ettan gjorde jag bort mig genom att besöka alla gafflingar utom min egen först. Därmed låg jag ganska sist ett tag. Jag beslutade mig för att bryta om jag inte var ifatt klungan vid varvningen. Hade varken energi eller motivation att fortsätta då. Och så blev det.


Något som var mindre trevligt var att det var leråker redan innan tävlingen hade börjat, att det var absoluta-nollpunkten-jävla-kallt och att vi fick vänta i en evighet på stolpskotten som bestämt sig för att inte bara springa J-cupsavslutningen, utan dessutom dra sig runt Dala-Dubbeln också.


Awesome.

Ovido - Quiz & Flashcards