Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Simon Hedlund - 7 oktober 2009 23:24

Har fortfarande en illa tajmad halsont som mer eller mindre förstör hela min vardag och väcker oro inför helgen. Brukar alltid tillfriskna efter 3-4 dagar men har gått 5 dagar nu och 25-manna är hotat. Jag kan heller inte tillämpa de vanliga metoder jag brukar för att råda bot på skiten (annat än att gråtrunka i duschen såklart), exempelvis klunka 10 st C-vitamintabletter i ett svep, äta gigAntiska mängder glass tills halsen domnar bort och i övrigt bara svulla i mig bakelser av alla de slag.

Förpassad, är jag, till drickandet av grönt te och tuggandet på frukt och grönsaker med antioxidanter och annat skit som egentligen inte funkar men som är kul att säga. Antioxidanter. Antioxidanter. Säg det för er själva tills ni tröttnar.


Och det enda jag egentligen vill är att säsongen ska vara över. Men inte på det här sättet.


Av Simon Hedlund - 7 oktober 2009 23:00

Skolan började för cirka två månader sedan och idag gjorde jag något som kommer gå till historien. Jag pluggade för första gången! Därmed bröt jag också min långa svit av glida-på-räkmacka-dagar. Synd på något vis. Men det var även skönt att inför matte E provet fullkomligt pulvrisera halva de uppgifter som skulle göras men som jag missat på grund av långa resor på tävlingar som ändå gått åt helvete.

Drog även igenom en fjärdedel av Dvärgen igår och tänkte nöta den sista biten inatt.

Jag förstår inte vad det är som händer.


Måste vara sockerbristen. 

Ovido - Quiz & Flashcards