Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Simon Hedlund - 29 oktober 2009 21:06

Såhär på lovet har jag upptäckt att jag faktiskt är dålig på vardag. Rätt kass faktiskt. Rent utsagt bedrövlig! Det tog mig fyra dagar att samla kraft/mod/vilja, kalla det vad fan ni vill, men till slut så drog jag iväg till banken. Och skaffade mig en betalningsdosa. Vad jag nu ska med det till när jag ändå inte har några pengar. Bra fråga. Det kan jag nog fundera på fram tills lovet är slut.


Sen har jag kört löv till soptippen. Och tränat. Sprungit runt i mörk, blöt skog med en lampa på huvudet.


Ja, precis. Det här är ett sådant däringa intressant och tillfredsställande blogginlägg.


På tal om ingenting, min farbror har tillsammans med en annan skön lirare skrivit ihop en bok som heter "Godis åt folket". Köp den, läs den, ge bort den.

Godis åt folket

Ovido - Quiz & Flashcards