Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Simon Hedlund - 6 oktober 2009 22:04

En kväll som denna, efter en dag utan några som helst prestationer, är det svårt att motviera sig till något speciellt viktigt som måste göras. Som alltid då.

Skulle behöva dunka ned hövvet i matteboken i några timmar tills jag drömmer om komplexa tal men det känns sådär. Skulle förövrigt behöva dunka ned hövvet i ett antal böcker, bland annat; Dvärgen, Istället för Doping och Lokala Nätverk A för att bara nämna några. Fast å andra sidan skulle jag kanske bara göra som jag gjort hittills.


Glida på räkmacka!


Och på det lite Krunegård!



Av Simon Hedlund - 6 oktober 2009 15:49

Som helt utav en slump får jag reda på att Kents nya singel redan är released och jag ba; VA?! MEST!

Kommande timmes Samhällskunskap känns därför som något utav en förstoppning när jag bara vill hem och nöta, nöta, nöta låtjäveln. Att förövrigt lyssna på sex nya låtar av Krunegård på PSL känns ju inte fel det heller.

Ovido - Quiz & Flashcards