Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Simon Hedlund - 17 juli 2008 23:25

En liten isbrytare; Om Obama blir president, heter det fortfarande Vita huset då?

Jag ramlade av stolen när jag läste det. Kunde inte andas. Sjukt kul.


Dagen tillbringades i Skinnskatteberg med 2 träningspass i drömterräng bortsett från en liiiten liten petitess. Två meter jävla hög undervegetation så man dog av utmattning efter 200 meter. Man märkte inte om man tog i eller inte för man kom jävlarimig inte framåt ändå. Men sjukt fin skog annars och jävligt nice orientering på andra passet. Och bittra jävlar som sällskap. Prima skinka.

Efter 2 pass och ingen dusch så kändes allt riktigt hankypanky i duschen efteråt när det ösregnade utomhus. Därför ägnades resten av dagen åt det åh så viktiga surfandet på diverse sidor och bloggar. En liten film och 2 Dexter-avsnitt har också hunnits med.

Taggar O-ringen nu som fan. Bortsett från Sveriges största jävla lårkaka så känner jag mig i fin form inför nästa vecka.

Hittade ett nytt och fint motto; "Allas skit stinker."

Bra motto. 


Jag har tappat en läsare. Jävla skit. Nu ska jag ligga och gråtrunka i min säng sen ska jag skära mig lite i handlederna...

Ovido - Quiz & Flashcards