Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Simon Hedlund - 9 juli 2008 22:30

Jag har haft några nostalgi-dagar där jag har gått tillbaka några år i tiden till den i epok i mitt liv då humorn introducerades. Jag minns att jag satt hemma hos Olle Sjögren och kollade på Nile City och dylikt och skrattade mig fördärvad. Det tog inte lång tid innan jag vågade dra egna vitsar. Skitdåliga men i alla fall.

Jag insåg dock senare att det inte riktigt var min starka sida och riktade min fulla humoristiska hängivelse till att skämma ut mig själv och andra i min närhet. Hittills funkar det ganska bra.

Häromsistens så kom jag i alla fall ihåg en skön rulle som hette Robin Hood; Men in Tights. Jag bestämde mig självklart för att gå ner till stan och (blink) hyra (blink) filmen (eller köpa eller vad fan man nu gör när FRA rövknullar hela samhället)




Ovido - Quiz & Flashcards