Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Simon Hedlund - 28 juni 2010 23:56

Det enda som krävs är ett riktigt slitsamt heltidsjobb.


Var i farten imorse med att vara i Västerås kl. 08.30 för att sedan bege mig till Örebro hela dagen och gå runt i stekhet kostym i bastuvädret. Sedan tillbaka till Västerås, för att såklart påvägen passera Köping utan att få åka hem. Bitterheten.


Hem kom jag först kl. 19.00 Direkt på med pure nylon i tron om att jag skulle träna. Icke.


Det blev slappande framför datorn, suktandes en stor, kall, stark jävel.


Imorgon är det bara på't igen.


Längtar till helgens ölande.

Av Simon Hedlund - 28 juni 2010 00:14

Imorgon inleder jag mitt jobb i Västerås där jag ska gå runt och sälja Tele2. Låter enkelt, säger ni. Innehåller så mycket mer, säger jag.


För det första; det är dress-code. Så jag ska strosa omkring välrakad och i kostym. Säga vad man vill om det.


För det andra; det är jävligt långa dagar. Så jag har lite blandade känslor än så länge.


Men jag väljer att se positivt på det.


Nothing suits me like a suit!

Ovido - Quiz & Flashcards