Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Simon Hedlund - 24 juni 2010 21:37

Nyss hemkommen från Midsommarloppet som årligen går utanför Köping såhär års. Jag har lyckats springa hem alla top 4-placeringar utom just förstaplatsen men denna gång lyckades jag. Dock var det nästan två minuter upp till gamla banrekordet men jag har några år på mig att ta det också.


I övrigt så ser jag just nu fram emot en fin midsommar med god mat hemma först och sedan trevligt umgänge i Köschwa. Sedan blir det en lugn och återhämtande helg innan jobb på måndag.


Träningsmässigt tänkte jag lägga löpningen på hyllan litegrand. Har sedan torsdagen innan Jukola vrickat fötterna konstant och det är lika illa som förra året. Men då funkade alternativträning så långt att jag slapp springa och tejpa hela denna säsong i alla fall. Jag ser det som ett utmärkt tillfälle att rasta både rullskidor och cykel. Fint det.


Men först! Legendary midsommarfest!

Ovido - Quiz & Flashcards