Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Simon Hedlund - 17 maj 2009 22:46

Här är den nu. Pre-Sundsvall Etapp 2. For your eyes only. Gick rätt bra, några kontroller där jag stod och läste in mig precis vid kontrollringen och en sträcka (11:an) där jag inte fattar vad jag höll på med. Fick snurr på kompassen helt fel fram mot den stora mossen och sen igen efter grönområdet. Bitter där. Men sen var det smooth sailing efter det.


Länk till karta här


(Jag ber om ursäkt för att scannern inte gör kartan rättvisa...)

Av Simon Hedlund - 17 maj 2009 13:46

sneakpeak


Gårdagens träning bedrevs i det närmaste Sundsvallslik terräng man kan komma i Köping. En över 12 kilometer lång bana avverkades i njutandets tecken med allt ifrån lätta ben och inga bekymmer till grötigt, grisigt jävla skit så man får ordning på kroppjefeln. Här är ett utsnitt av den del av kartan där jag njöt mest. Hallelujah.

Ikväll får ni njuta av hela kartan.

Nu ska jag återigen ut och känna på sprintformen.


Jag är fan bäst.

Ovido - Quiz & Flashcards