Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 5 maj 2009

Nu

Av Simon Hedlund - 5 maj 2009 22:35

Efter ett dygns tumsugande då hela trappuppgången saknat internet är jag äntligen tillbaka och surfar. Inte för att jag borde då sängen är efterlängtad och jag har operativsystemprov imorgon. Och engelska nationella på fredag. Och ska lämna in några engelska ord. Och en logbook på engelska. Och plugga inför matte nationella.

Men jag tar en sak i taget. Natten ägnas åt operativsystem. Denna vecka känner jag att jag inte längre kan lägga träningen åt sidan för att satsa på att plugga. Så efter ett par veckors fjösande på skämmigt lågt antal timmar så har jag äntligen tagit tag i mig själv och kört ett par hårda pass de senaste dagarna. Benen var helt döda redan igår på 3 minutersintervallerna och dagens ol-pass, som bjöd på fin teknikträning, fick inte känna på riktig fart då mina fötter strejkade i den steniga terräng som rådde mellan de gudomliga hällarna.

I helgen är det J-cup och efter åtminstone en J-cup med stabilt flyt och efter helgens tävlingar känner jag att jag kan gå ut lite offensivare och satsa högre upp i resultatlistorna. Så där ses vi nästa gång.

Tagga!

Ovido - Quiz & Flashcards