Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Simon Hedlund - 11 mars 2009 15:32

Onsdagmorgnar brukar vanligtvis hängivas till uppstigning klockan 06.45 för tidig avfärd till styrkepass i Hammarhallen, 2 km hemifrån. Idag däremot så misslyckades Håkan Hellströms - En vän med en bil att väcka mig ur min dvala och rumskamraters förargelse har ekat hela dagen. Vaknade gjorde jag först vid 9.00, 10 minuter innan vanliga lektioner börjar så jag sket i första lektionen också. Den slutar 12.00 så det blev tre fina timmar som ägnades åt att äta frukost och titta på TV. Då jag helt missade alarmsignalen har jag tagit beslutet att byta. Men till vilken? Den har allt. Energi och glädje och så den självklara frasen; "Jag har lurat mig själv för många gånger nu"  som passar bra in då jag vid fler än ett tillfälle har lurat mig själv vad gäller uppstigningstid.

Ovido - Quiz & Flashcards