Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Simon Hedlund - 1 mars 2009 19:08

Det finns vissa föremål och individer som helt enkelt är födda till ondska. Bland dessa finns ormar, katter, Ifpi med mera. Nytillkommen på listan över ultimat ondska är IceBug. IceBug är ondska. Ondska i dess renaste form. Varför? För att de under hela den tid företaget funnits inte lyckats fixa fram en enda sko som är bra. De är värdelösa hela bunten. Hur svårt kan det vara att limma fast några jävla spikar i skosulan? Till råga på allt så gör det ont att löpa i dem. Man har ont efteråt också. Jag har haft ett par IceBug för 1400 kr sedan december och mina fötter mår skit! Det är skavsår överallt. Häl, tår och fotblad. Sulan är så jävla hård också så allt löpande medför en viss smärta i hela foten bara genom att sätta ner den på marken. Fyfan vilken värdelös lite skitsko. Det var sista gången jag använde ett par IceBug. Fula är de också. Jävla skitskor.

Av Simon Hedlund - 1 mars 2009 15:37

Jag publicerade ett inlägg igår om mitt missnöje med att åka till Danmark. Lyckligtvis är vi bara där några dagar innan vi åker till Norge. Där verkar de ha lite bättre koll på läget iallafall. Plus, jag menar, Petter Northug kommer ju därifrån.

Av Simon Hedlund - 1 mars 2009 15:27

Tillbaka i Sandviken igen. Lovet är över. Vasaloppet också. Lite sorgligt att man inte var med. Det skulle vara en upplevelse. Fast att ligga i soffan och dricka blåbärssoppa är inte fel det heller. Verkligen inte.

Nu går man in i vardagen igen. Fyfan. Dags att plugga biologi. Skolan börjar 9.40 imorgon. Om jag ska få lika mycket sömn som under lovet så måste jag gå och lägga mig nu. Jag tror fan jag gör det.


God Natt

Ovido - Quiz & Flashcards