Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Simon Hedlund - 5 mars 2009 13:59

Eventuellt plugg kan härmed läggas på hyllan då biologiprovet är avslutat. Kändes bra som fan. Skulle kunna vara det bästa prov jag skrivit under gymnasietiden. Återstående ämnen som behöver arbetas på under denna vecka är nog svenska, matte och engelska. Men vafan. Först ska jag ta mig en välförtjänt kaffe.


Ikväll blir det natt-cup. Måhända blir det den sista natt-cupen innan säsongen börjar. Det beror på hur det ser ut nästa vecka. Har sprungit mer natt än någonsin förut och det känns bra. Alla natt-cuper jag sprungit har jag haft ork att hänga med täten. Den egna orienteringen däremot har lämnats otränad och borde få sig en liten formtopp innan säsongen. Ska alltså lägga mer vikt på att orientera själv ikväll än att bara ligga i klungan och pressa. Men det visar sig ikväll om det är värt det. Eftersom att natt-cupen går i Valbo kan man nästan skita i orienteringen. Nu när det är två meter snö också borde man väl kunna tänka sig att banan inte går in riktigt i de fina skogspartierna. Detta kan bli en sorglig historia ur orienteringssynpunkt.

Ovido - Quiz & Flashcards