Harder, Faster, Stronger

Alla inlägg under december 2009

Av Simon Hedlund - 22 december 2009 20:39

Men vad är det för jävla miffon som röstar?!

*Upprörd bortom rimliga gränser

Nummer 4

Av Simon Hedlund - 22 december 2009 20:07

  • Kaffe
  • Risgrynsgröt med kanel och sirap.
  • Runner's World (tamejfan om det inte är den bästa julklappen i jul)

Av Simon Hedlund - 22 december 2009 19:23

Svårt att hänga med här på bloggen. Har liksom inte så mycket att förmedla känns det som. Men det kommer.


Det blir dock inga jävla julinlägg. Såna finns det gott om ändå.


Jag bjuder på en skön film av Tynne featuring me, myself and I. Den är från Uppsala Träningshelg. Se även del 1 och 2!



Av Simon Hedlund - 21 december 2009 00:45

Har kommit till den tiden i mitt liv då jag känner att jag hellre ställer in hela spektaklet att genomlider skiten.


Julen alltså.


Inte livet.


Och kanske bloggen.

Av Simon Hedlund - 14 december 2009 15:23

På träningsläger i Orsa/Grönklitt, vilket såklart leder till skidläger. Jag insåg nog igår, knappt 10 minuter in på pass ett att skidor är så jävla tråkigt. Hur jag tänkte när jag anmälde mig till Öppet Spår är oförklarligt.

Det ledde såklart till att pass #1 idag blev ett löppass. Och långpass dessutom. Härligt. Sprang en timme på grusväg i nedförsbacke till jag kom till en asfaltsväg som går upp till Grönklitt. Konstant uppförsbacke i 1 timme och 14 minuter. Kände mig lite hårdare då iallafall. Kvällspasset blir Skid-O.


Entusiastisk? Njaa.

Av Simon Hedlund - 13 december 2009 21:17

Befinner mig just nu i stuga i Grönklitt. De närmaste dagarna skall här åkas skidor och löpas i stora mängdet. Kvantitet före kvalitet!

Jag inledde med ett ganska schysst pass igår i Mora. 2.42 distans.


Det var skönt.

Av Simon Hedlund - 11 december 2009 09:38

Jag tycker det är besynnerligt att nomineringarna till årets orienteringsbild denna vecka varken handlar om orientering, innehåller "riktiga" orienterare, eller på något annat sätt speglar orienteringssporten. Det är bara en massa bilder på snorungar och en och en annan sprintkontroll.


Hoppas ni inte får fel bild av orientering nu.


För det är inte roligt.


Det är inte vackert.


Och det är fan inte barntillåtet.


Riktig orientering iallafall.



Ovido - Quiz & Flashcards